"Тойота" відновила свою участь у Формулі-1 після 15-річної перерви, але тепер в новій якості.


Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на офіційний сайт команди.

Американський автопідрозділ все ж повернув автомобільну корпорацію до змагань. Однак, замість очікуваної участі як постачальника шасі, нинішня співпраця зводиться лише до технічного партнерства.

"Хаас" та "Тойота" уклали угоду про співпрацю, що передбачає обмін досвідом, знаннями та ресурсами. Зокрема, Toyota Gazoo Racing пропонуватиме формульній команді послуги в розробці та виготовленні інженерних рішень. У відповідь "Хаас" надасть свою експертизу і візьме на себе фінансування впровадження розроблених рішень.

Про співпрацю сторони оголосили в штаб-квартирі "Тойоти". У заході взяли участь керівник "Хааса" Аяо Комацу та очільник автоспортивного відділу японського гіганта Томоя Такахаші. На Гран-прі США в Остіні 18-20 жовтня бренд "Тойоти" з'явиться на болідах американської стайні.

У 1999 році автомобільний гігант почав підготовку до свого першого сезону в Формулі-1. "Тойота" вирішила стати заводською командою, наслідуючи приклад "Феррарі", і зайнялася розробкою власних двигунів та шасі на своєму заводі в Кьольні, Німеччина. Протягом 2005-2009 років компанія також постачала свої двигуни таким командам, як "Джордан", "Мідленд"/"Спайкер" та "Вільямс".

Команда зробила свій перший крок у світі автоспорту під час сезону 2002 року. За кермом виступали фінський гонщик Міка Сало та британський пілот Алан Макніш. Міка зміг заробити одне очко у своїй дебютній гонці на Гран-прі Австралії, а ще одне залікове очко він здобув у Бразилії. На жаль, упродовж свого першого сезону команда не змогла набрати більше очок і вирішила змінити пілотів на наступний сезон.

У наступні роки кольори стайні захищали француз Олів'є Паніс, бразильські пілоти Крістіано да Матта і Рікардо Зонта, італієць Ярно Труллі, німецькі пілоти Ральф Шумахер і Тімо Глок, а також японець Камуї Кобаяші. Найкращі виступи "Тойоти" припали на сезон-2005, коли команда фінішувала на 4-й сходинці в Кубку конструкторів. Загалом у F1 провела 184 гран-прі, в яких її пілоти 13 разів зійшли на подіум, виграли 3 поули та показали 3 найшвидших кола.

Related posts